Vision Park
Logo, identitet og kommunikation

I hjertet af Jylland, på kanten af Kolding og E45 ligger Danmarks nye logistik- og erhvervscentrum. Vision Park er det naturlige bindeled mellem Skandinavien og resten af Europa. Her udvikler, bygger og udlejer de moderne og miljøvenlige faciliteter til visionære virksomheder, der ønsker en både central og naturskøn beliggenhed.

Udfordringen Design et logo, skab en visuel identitet og udarbejd en kommunikationsplatform.

Løsningen Transportsektorens formål er, at transportere varer fra A til B (eller fra dot til dot). Og med Vision Parks centrale placering i trekantsområdet i Jylland, bliver virksomheden bindeled mellem øst og vest, samt Norden og resten af Europa. Derfor har et af i’erne i Vision fået en prik på hver side af stregen. På den måde bliver i’et et billede på, hvad Vision Park gør og dets centrale placering mellem A og B.

Det signifikante ‘i’ er ikke bare en vigtig del af logoet, men er blevet et gennemgående element i kommunikationen.

Kommunikationskonceptet er udviklet i samarbejde med Tue Knudsen.

Der er flere cases på lager. Så kontakt mig gerne, hvis du vil se mere over en kop kaffe.

Forrige
Forrige

BlueKolding

Næste
Næste

FGU Kolding & Vejen